AselimmmDurum 37 günlük kızım uyumuyor karnı tok altı temiz ağlamıyorda öyle etrafı izliyor ama uyumuyor sinirlerim bozuldu😔
durumom AselimmmDurum bu zamanları çabuk geçiyor. Ben çok özledim o günlerini kucağınıza alın sarılın tadını çıkarın nasılsa uyuyaçaklar her bebeğin fıtratı farklı
Meliscikveannesi AselimmmDurum aglamiyorsa ne mutlu sana benimki onun aglayan versiyonu kafayi yicem yakinda 34 gunluk
Seda_123 AselimmmDurum 40 ımız 10 gün önce cıktı bizimkide öyleydi 40 ı çıktıktan sonra uyuyor geceleri daha çok uyuyor tabi bende rahat rahat uykumu alıyorum 😂
AselimmmDurum Sum87 gazı yok olduğu zamanları da biliyorum çünkü sürekli ıkınıyor ve asla huzurlu olmuyor
AlvinaGizem Bu hemen hemen her annenin cevap bulamadığı bir soru 😂 Uyumuyorlar uyumuyorlar uyumuyorlar ne yapsak olmuyor 😂
AselimmmDurum AlvinaGizem 😁😁 valla çok haklısın benim merak ettiğim cidden neden uyumazlar ki ne güzel karnın tok altın temiz gaz sancın da yok mis gibi bir yerin ağrısa birseyden rahatsız olsan zaten ağlayarak her türlü kendini ifade etmeye çalışıyorsun ama ağlama da yok bön bön etrafı izliyor sadece 😁
AselimmmDurum durumom evet çok haklısınız sadece çok yoruluyorum yorulunca da ister istemez tahammülsüz oluyorum
Qwerty “Uyusun da büyüsün ninnii tıpış tıpış yürüsün ninni” ninni adı altında aslında bir yakarışş 😂 9 ay 14 günlük oğlum az önce 12de uyudu 🤦🏾♀️
Mahsumkurt27 Tatlım aynı benim bebis doktor bize dediki uykusunu bozuyorsunuz uyuma saati yaptin aksam o saate uyutun gece konuşmayın Karanlık Olsun benum oğlum uyumuyo du aksam uyutirydum mesela uyuaniyirdu oynuyordum Sarsılıyorduk ağlıyodu simdi 8 olunca karanlık yapiyorum makina dedi aciyom mışıl misil saatlerce uyuyo sana tavsiyem
AselimmmDurum Mahsumkurt27 deneyeceğim canım gündüz uykusu çok iyi aslında gece olunca biseyler oluyor gündüzü gece geceyi gündüz sanıyor galiba
AselimmmDurum Meliscikveannesi ağladığı zamanları da oluyor tabiki şuan ağlamıyor bende hayret ediyorum 😁
Meliscikveannesi Seda_123 ayy gercekten 40i cikinca uyuyorlar mi annemlerde oyle soyluyor ama cok cektigim icin uyumu olayindan asla inanamiyorum insallah 40 i cikinca uyur ya mahvoldum
Mahsumkurt27 Dene cnim sen zaten gece konusmasan anlıyo emzir yerine kat gündüz de benim oglum bitürlü kalabalik istemedi giiti sesiz yerleri seviyo ve uykusu çok hafif gündüz kulağına pamuk katiyom uyuduk dan sonra
Seda_123 Meliscikveannesi Benim annem filanda 40 ı çıkınca uyur diyorlardı inanmıyordum bi anda nasıl gece uyuyacak hep böyle devam eder diyordum valla dedikleri doğru cıktı gece 4 5 saat kesintisiz uyuyor acıkıyor uyanıyor emziriyorum tekrar yatırıyorum uyumaya devam ediyor
Asel_Mina1 9 aylık kızım gece gündüz fark etmiyor uyumuyor ben nasıl dayandığını merak ediyorum biz kocamanken bir gün uyumasak dayanamıyoruz bunlar nasıl dayanıyor anlamıyorum 😬