gizememre annevebebegiii__ öncelikle şu an da diyetisyen ile çalışmıyorum onu belirteyim pirinç pilavı , makarna , tatlı , çikolata , abur cuburu hayatımdan çıkardım normal sulu yemeklerden yiyorum bol salata hep olur
bebiskoooooo annevebebegiii__ ben 86 kilo ile doğuma girdim 74 kilo ile çıktım ama melesef emzirme sürecinde 1 yılda 87 kilo oldum geri şimdi oğlum 13.5 aylık 82 kiloyum duygusal beslenme yaşıyorum çok zayifken de kendimi kilolu hissederdim zaten görece herkes tarafından beğenilen biri olmama rağmen kendimi hep eleştirir begenemem belkide bunları çok kafaya taktiğim için herşey daha da kötüye gidiyor
ipickot24 Abur cubur paketli gıda yok ama onun dışında önemli ölçüde hamur işi vs yok ama tatlı da yediğim oldu cips de yine de vermiştim
ipickot24 annevebebegiii__ canım bir ara 70 kiloydum 63 e 4 ayda düştüm verilcek kilom çok yoktu. Şimdi tabi ikinci gebelik emzirme süreci 79 oldum emzirme bitince yine baslicam ama bir ayda 2 veya 3 gidiyo
ipickot24 annevebebegiii__ yokk 🤭aman diyim hamilelik yok. Hamilelikten sonra kilo aldım şuan emzirme sürecinin sonuna geldim. Emme işi bitince dikkat edeceğim canm🤭