Kızlar benim bir huyum var bir ortamda saçmalıyorum konuşurken çok gülüyorum ve saçma şeyler söylüyorum bişey söylemem gerekmezse bile konuşuyorum Güzel şeyler söyleyemiyorum elime yüzüme bulaşıyor söylerken ne diyeceğimi şaşırıyorum böyle ne dediğini bile. Ağırbaşlı insanlardan olmaz istiyorum böyle az ama öz konuşan birde bişeyi anlatırken yanlış anlaşılırım diye detayına kadar anlatıyorum yanlış anlaşılmaktan çok korkuyorum bu huyumu aşmak istiyorum 🌸