20 aylık oğlum sanki kelime olarak az ve yetersiz komuşuyır ne yapsam daha iyi ve daha çok kelimeye ulaşabiliriz
Kitap okumayı çok severiz
Çok güzek oyun oynarız
Ama yinede kelimelerimiz az gibi
Anne baba su mama hav hav pisis pisi kkk (kuş)
Gıdgıdak (tavuk) cııı (cız sıcak)
Eee (iğrenç)
Böyle ilerliyoruz
Net değil yani
Nasıl olmalı? 20 aylık bir bebekde ?