minikadam240_ benim ilki 1 sene olmadı. Çatlatma iğnesi falan oldum olmadi en son rahim filmi çekindim 3 ay sonra çok şükür oldu. 2. Kendiliğinden oldu canım çok şükür. Siiznde olur stres yapmadn. 3,5 yaş var aralarında. Ben korunmayı bıraktım ama ilk kızım aşırı yaramaz hiç durmaz yeridne falan, bir yandanda hemen olmasın istiyorum o psikolojiyle oldu🥰 cok şükür iyiki olmuş orası ayrı . Bence stres herşeyin başı kafaya takmayınca oluyor Rabbimde izin veriyor. İlk kızımda oldumu acaba hamilemiyim acaba derken sürekli böyle takardim 1 sene sonra oldu. Herşeyin vakti zamanı var sıkma canını. Bir doktora daha görün eğer çok kez deneyip olmadıysa, 1 olan bidaha olur merak etme