Merhaba bence bıraz daha bekleyın benım kızım 28 aylıktı dıl terapıstıne goturdum 3 hafta sadece aldık bos bos gelıp 40 dk oyun oynayıp gıdyordu sadece tek yaptıgı sesını yukselterek oyun oynaöadı ve konusmasıydı sonra ben stres etmeyı bıraktım cok kafama takıyordum acıkmaya bayagı basladı kendı kendıne sımdı 32 aylık bızım gıbı olmasada artık dılı acıldı cok şükür ama tabı ben yınede sızı etkılemıyeyım ama kafaya takmayın bencr