Bebeğim 3 buçuk aylık olacak. Havalar soğumaya başladı ince tulum giydirip üstüne ince battaniye atıyordum ama dün elini kundaktan çıkarmış ve battaniye yüzündeydi 🥹 iyi ki o an oradaydım çok korktum. Şimdi ne yapacağımı bilemedim üstünü örtmemem mi gerekiyor? Bugün hemen gittim 1.6 tog tulum aldım ama onunla da terler mi bilemedim ya sizce ne yapmalıyım artık örtü felan atmıyım üzerine demi? Siz nasıl yapıyorsunuz uyurken ?