Dünya sağlık örgüyü artık 3 gün kuralının geçerli olmadığını yayınlamıştı.
Ben 2-3 gün uygulamıştım sonra gereksiz geldi
Yine de bir anda çook tadım yaptırmadan aşırı karıştırmadan bence uygulamasanı da olabilir. Aşırı mühim değil,eğer alerjen ise zaten ilk yediğindede belirleniyor