7 aylık bir bebeğim var o daha ilk deneme de gebe kaldım. Emziriyorum ve eşim de korunduğunu birşey kaçırmadığını idda ediyor, emin hatta ama reglim doğumdan beri hiç düzensiz olmamıştı, ve bu ay üç gün geciktim ilk gebeliğim de 2 gün gecikme sonrası idrar testin de çıkmıştı. yine test aldım pembe olan ( erken gebelik öğrenme testi ) da tek çizgi beyaz olanda hafif bir silik çizgi var gibi yarın kan tahliline gideceğim ama çok korkuyorum sizce hamile miyim aktif emziriyorum çok korkuyorum