Gözlerini açip ağlamaya başlıyor uyuyana kadar ne istediğinide bilmiyorum bu gün en sonunda kendimi mutfağa kapattım ağladım oda arka tarafında ağlıyor kapının bu süreci nasıl atlattınız 2 yaş sendromumudur nedir off yazamıyorum başımın sol tarafı uyuştu artık tepkide veremiyorum