cakebabe komşumla oturuyordum kızım yeni dogmsutu gece uyumuyordu tam uyuyacakken o geldi Allah var içimden kızdım uyucamtom vs die iyiki gelmiş yani polis bile dedi evde tek olsaydın seni keserdi bugün verilmiş sadakan varmış dio kollarım biynum doluydu altın o oldu birdaha asla takmadım kapı aralığında gölge gördüm eşim oglen gelirdi işi yakın o sandim saate baktım saat ogleni geçmiş dedim abla evde biri var hırsız die o arada adam bı karsi odaya koştu bı geri geldi sonra balkona koştu tabi biz barış cagris bıçak var gel gel vs dio komşum eşime msj atmışım o panikle yazdığım şey hrsz va eşimde asla eksik harf anlamaz nasıl anladiysa eve koşmuş gelmişti