aslhns Kızlar kıymayla yapılıyormus baya meşhur şuan sürekli video çıkıyor karşıma. Yapan var mı? Tadı nasıl oluyor
talhamamy aslhns ben şöyle yapıyorum lop etleri streç filme sarıp buzlukta donduktan sonra buzlu şekilde ince ince kesip pişiriyorum harika oluyo ama o dediğinizi de gördüm güzel görünüyor
Kisirvetursu aslhns Canimyavrumveben gizememre uykusuzanne__ ben dün denedim arkadaşlar tamamen döner diyemem ama yine de güzel oldu hafif köfteyi anımsattı üstüne de domates soslu salçalı bir sos hazırladık iskender yaptık güzeldi kimisi içine azıcık kuyruk yagı koyuyormuş daha lezzetli oluyormuş evde yoktu diye koymadım
beriiiiil talhamamy ben ikisini de denedim. Buzluktan çıkarılan bana biraz zahmetli geldi kesmekte zorlandım ve pişirirken de çok sıçradı ama tadı çok iyiydi. Bu yağlı kağıda sarılanı daha bugün yaptım gayet güzeldi beğendik ama diğeri daha lezzetliydi bence
Snp57asel aslhns ah nerde bacım kıymanın kilosu olmuş 700 bırak et döner yapmayi kıyma alabilsek güzel bi makarna yaparım ama ne yazikki alamıyoruz mecbur kurbani bekliyorum 😀😃😅
Lolik aslhns Aynı tarifi rosto gibi şekillendirip ,dondurup , ince ince kesip tavada pişirerek yapıyordum çok güzel oluyordu. Bu da güzel olur sanıyorum . %75 dana %25 kuzu karışık kıymayla daha lezzetli olur diye dip not geçiyorum😅
ayisit aslhns ben denedim, dışarıda yemem diyenler için uygun bir tarif ama şunu söyleyebilirim tat olarak dönerle yakından uzaktan alakası yok bildiğiniz ince köfte, maalesef benden geçerli not alamadı ama yenilebilir kötü değil.