İyi geceler benim kızım da bugün tam 10 aylık oldu . Günde 4saat aralıkla 180 ölçek mama içiyor gün içinde kahvaltı meyve öğle yemeği yine ara öğün kuru yemiş yada yine meyve sonra akşam yemeği şeklinde yani 3 ana öğün iki ara öğün şeklinde. Eltimin ikizleri var aralarında 3 gün var onlar 3 defa mama yiyorlar yine aynı şekilde öğünleri