Kızlar 5 ay 17 günlüğüz uykularımız maşallah ki çok düzenliydi gündüzleri 4 uyku yapar geceleri derin uyur desteksiz uyutuyorum kendi çabamla başardım bunu.çok huysuzlaştı diş çıkarma dönemindeyiz diye düşünmüştüm dişleri de çıktı ama huysuzluk asla gitmedi hiçbirşeyden mutlu değil sürekli mızmız bağırıyor ağlıyor gündüz uykularımız aza indi uykuya geçme süremiz kısacıktı artık zor uykuya geçiyoruz sizce nedendir acaba bir fikri olan var mı ??