Merhaba, oğlum 9 aylık onunda b12 si yapılan kontrolde yüksek çıktı ve cocuk metabolizma hastalıklarına yonlendirdiler. Bazı tahliller, ultrason vs istendi. Sonuçlarını bekliyoruz şimdi. B12 vücutta depolanmiyormus.yani fazlasını vücudun atması gerekiyor. Ek vitamin kullaniyorsaniz oncelikle onlari kesmelisiniz. Beslenmesi ile ilgili olabilecegi gibj Karaciğer, böbrek ya da kan hastalıkları olabilir dediler. Cocuk doktorunuz sizi daha iyi yönlendirecektir
Siz yazıyı yazalı 1 ay olmuş gerçi, herhangi bir gelişme oldu mu acaba?