PrensAnnesi92 Deletedmom196 napıyorsunuz tadı tuzu nasıl ayarlıyrosunuz gercekten cok lezzetsız bebeklere yapılan en basiti tarhana yapıyorum su zeytın yapı tarhana hiç cezbedici olmuyo
Deletedmom196 PrensAnnesi92 benim oğlum 11 aylık zaten 10 aylık olmak üzereydi ek gıdaya ancak geçebildik. Aksam ne çorba yapıyorsam aynısını veriyorum. Tuz ve baharat eklemeden ayırıyorum ona içiyor. Yani özel yemek yapmıyorum zaten yemiyordu
Icot Merhaba annelerimiz , satışta olan bir kitabın PDF ve görsellerini paylaşmak etik olmamakla birlikte yasaktır. Bu sebeple yorumlarınız silinmiştir. Devamı halinde yaptırım uygulanacaktır. Anlayışınız için teşekkürler 🙏🏻
Minikkoalam Deletedmom196 9 aya kadar yemedi mi bizim ki de ek gıda yemek istemiyor kafasını sağa sola çeviriyor kaşığa vuruyor. Elime vuruyor. 8 ay 10 günlük. 9 ay sonrası nasıl düzeldi annesi peki neler yedirdin de sevdi yedi yA da başk bir şey mi yaptın
Deletedmom196 Minikkoalam 9 9 buçuk aya kadar hiç bir şey yemedi. Sürekli bebekler için olan tariflerden yapıyordum asla yemiyordu birinci kaşıktan sonra ağzını kapatıyor ağlıyor yada tükürüyordu. Sonra bi gün kahvaltıda az labne verdim yedi biraz yumurta koydum ağzına baktım yiyor öyle öyle az her şeyden verdim. Aksam yemeğinde de bize ne çorba yapmışsam onada verdim. Tabi baharat ve tuz koymadan önce oğluma ayırıyordum. Böyle böyle iyi şimdilik şükür. Bazen reddettiği şeyler oluyor asla zorlamıyorum. Zaten yaşına girmek üzere şuan yani hemen her seyi yediyorum. Sizde böyle deneyin. Çünkü bebeklerinde kesinlikle bir damak tadı var. Mesela benim oğlum benim yemediğim hiç bir şeyi yemiyor. Çünkü hamilelik ve emzirme sürecinde damak tadları oluşuyormuş.