Merhabalar erkek yeğenim kendi kendine konuşmaya, bir anda dalmaya başladı. İş yerinde de böyleymiş. Sorduğumuzda onunla birilerinin konuştuğunu söylüyor. Daha önce hassas bir çocuktu ama böyle sorunları yoktu. Şizofreni gibi bir durum mu var diye düşünüyoruz. Psikiyatriste gitmeye ikna oldu. Özel bir alanda mı bulmamız gerekiyor? Bir de istanbul kadıköy civarı önereceğiniz bir psikiyatrist var mıdır? İlerlemeden ciddileşmeden profesyonel bir destek arıyoruz🙏🏻