nilsu1973 Bebeğim 5. Ayı doldurdu bu ay 700 gram almıs ama aksam uykusuna cok zor dalıyor doktorum istersen mama verebilirsin dedi ama ek gıdaya geciceğim için 1 ay daha idare etsem mi diyorum sizce napmam lazım anneler ?
cnhavva nilsu1973 bende mama vermeyi dusunmustum vermedim ama versem emzirme destek sistemiyle vericektim hem sütümde azalmaz hemde meme reddi olmaz diye bizimki biberon kabul etmiyodu bide
alpege_ Kilo alimi iyi demekki anne sutuyle gayet guzel doyuyor ve buyuyor bence ( sutun varsa ) kesinlikle emzirmeni oneriyorum mama alirsa memeyi birakabilir mama kotu bir sey degil asla ama kilo alimi iyi ve sut varsa bence gerek yok
mavera316 nilsu1973 bizimki iki ayda 700 almış geçen ay dr götürememiştik 2 aylık alımı böyle bence sizin baya iyi yani şimdi 6.ay bitirdik dr ek gıdayla açığını kapatır dedi bence siz bilirsiniz yinede
orkide2 nilsu1973 bende bunu düşündüm sütüm mü yetmiyor falan diye şu Zühre ana nın karadut özü varya onu aldım Tahin bal toz zencefil karadut özü karıştırıp tatlı kaşığıyla yiyorum güzel sütümü arttırdı da çocuğun doyduğundan emin oldum