kilicccc Kızlar bu şekilde pastörize sütten yoğurt yapan oldu mu? Yoğurdum asla tutmayınca termometre ile deneyim dedim fakat sütün içindeyken asla derece sabitlenmedi bir aşağı bir yukarı değer gösterdi. Elle de kontrol ederek mayaladım ama şimdi baktım daha kötü su gibi olmuş :( çok sıkıldım artık
bilgedm kilicccc Normalde yoğurtlarım çok güzel tutardı ama çocuğa daha hiç düzgün bi yoğurt mayalayamadım. Sırf bunun için gıda termometresi aldım ve hem termometre hem serçe parmakla baktım yinede su gibi oldu. Beze sararak mayalıyorum ondan mı olmuyor diye fırın aldım bakalım yarın da fırında deniycem 😄
Betulmeyra kilicccc sütü 50 derecede ısıtın yada parmakla 6 7 sn bekleyin sonra yogurdu içine atıp karştırın kavanoz veya tencerese ama sakın kapaklarını kapatmayın süzgeç koyun veya delikli birşey onun üstüne bezle sarın 8 saat bekleyin sonra açıp 1 günde dolapta dinlendirin agzı açık şekilde ertesi gün taş gibi bir yogurdunuz olmuş olurr…
2_oglanannesi kilicccc pastörize sütle olmaz diye biliyoeum yani olsa bile normal yoğurt gibi olması zor
Arasefemom Elle mayalama işini hiç beceremiyorum bende çünkü ağrı eşiğim çok yüksek ve bana sıcak gelmeyen şey aslında kaynar 😂😂 oğluma ateş ölçer almıştım , onun hem yüz hemde yüzey için modu var. Onu kullanarak yapıyorum bir süredir gayet iyi oluyor
kilicccc Yoğurt makinem var onda bile olmuyor, bebeğim ishal 3 gündür yaptığım yoğurt ile ilgisi var mıdır sizce
sarikavun kilicccc yogurt makinasi diyecektim onda da olmuuosa mayanizda bi sorun olabilir fakli bi maya deneyeyin. Ben ne termometrede ne de makinada hic sorun yasamadim bu zamana kadar ki parmak usulu hic mayalayamam hic tutmaz. kilicccc
kilicccc Betulmeyra Betül hanım aynısını yapıyorum ama olmuyor :( muhtemelen bişeyi yanlış yapıyorum ama bulamıyorum.
yusufveannesi29 kilicccc kavanoza yap bende önceden tencereye yapıyordum fazla güzel olmuyordu şimdi 3 4 kavanoza yapıyorum çok güzel oluyor sütle alakası var mıdır bilmiyorum ama ben köyden getirtiyorum
sarikavun kilicccc bende pastorize sutten mayaliyorum. Marketlerdeki Jersey sutler fln da pastorize zaten