Arkadaşlar merhaba bebeğim 36 haftalık doğdu ilk 2 gün sütüm gelmediği için doktor mama verdi sonrasında bende emzirdim ama mamaya devam etmem gerektiğini söyledi bebeğim şuan 40 günlük oldu mama yaptığımda 60 ml veriyorum doyduğunu hissediyorum ama emzirdiğimde 60 ml eş değer derecede emzirmiyorum o kadar süt gittiğini düşünmüyorum yani sizce mamayı bıraksam emzirmemle doyar mı ya da mamaya devam etmeli miyim günde 3 kere mama veriyorum devamında emziriyorum