Nnnnn Hanımlar iyi akşamlar ☺️Sol göğsüm neredeyse her yeri şiş yumru yumru ,elime pütür pütür şeyler geliyor ve 3 gün üşüme titreme halsizlik mide bulantısı vardı göğsüm de agrıyodu Mastit mi olmuşum sizce başına gelen var mı ne yapsam geçer
Minagece Nnnnn aynısı yaşadım canım ultrasonla baktılar sol göğsüm benim de tıkanmış bi doktora git ihmal etme antibiyotik verdi geçti
Dlrbsysvl Nnnnn evet mastit bebeğini o gecene kadar ters emzir, sonra gel bana dua et 😁internette bak ters emzirme resimlerine ben burdan atmayı bilmiyorum
Nnnnn Minagece geçmezse pazartesi gidicem canım .ya sol göğsüm çok acıyordu onu vermiyorum sağıyordum elimle ve tam boşalmıyordu ondan oldu sanırım bugün emzirdim sıcak kompres yaptım bi fayda olmadı
Busralyaa Nnnnn ayy bende gece göğsümün üstüne yatmıştım göğsümde süt dolmuş tıkandı taş gibi oldu bi türlü boşalmıyodu çatlıcak gibiydi çok rahatsız edende bi ağrısı var foruma yazdım sıcak duşa gşr dediler tara dediler masaj dediler emzir dediler ypk geçmedi en sonunda biri yazmışki ters emzir ters bi emzirdiimm ohhhh sütler boşaldı rahatlamıştım internetten ters emzimeye bak yani bebeğin başı koltuğunun altına denk geliyp
Nnnnn Busralyaa bende üstüne çok yatıyorum ondan da olmuş olabilir .Ters emzirmeye de bakayım canım bi inşallah fayda eder
Dlrbsysvl Busralyaa yine mastit yine ben 😂🤣 cok cekince o konuda her gördüğüm mastit bloğuna giriyorum 😄 mastit virüsü oldum 🤪🤣