milke anneyimmm778_ ben baya korkmuştum 2 ay bekledim ama bu süreçte jilet kullandığım için sertleşmiş korkulacak bir şey yokmuş aldığı an hafif acı hissettim o da anlıktı sonrasında doktora gittim dikişlerde hiç bir sorun oluşmamış
hindilisalam Baya geç almıştım korka korka artık doktora kontrole gidecektim 40ımda😂 ondan önce ağdaya gittiğim için geç çıkmıştı Allahtan
anneyimmm778_ hindilisalam 40 ında mi almıştın yani asko bende çok korkuyorum şuan 33 gün oldu kenarını aldım ama orayı alamiom
rumeysadc1 Ağdaya gitmiştim doğumdan önce çok yoktu ama yinede ellemedim 3 4 ay sende alma dursun birazda öyle