Kızlar bebeğim 13 günlük bıngıldak kısmı çok belirgin.Kulaklarından kafasının ortasına doğru bir çizgi belirgin.Bu normal mi sağlık ocağında kafası ölçüldü bıngıldağına bakıldı ama bir şey demediler orası ile alakalı.İlk çocuğum da böyle değildi o yüzden garip geldi.