butterflyy_ bana doktorum bunu önerdi kendisine güvendiğim içinde direkt taktırdım emziren anneler için de güvenli daha bir ay oldu şuanlık memnunum adetim uzun sürdü sadece vücut alışana kadar da normal bunlar hepsinde oluyor koruması çok yüksek ilk takıldığında bi kaç gün kolda ağrı oluyor uyuşturup takıyolar zaten şuanlık bi sorun yok dışardan da belli takıldığı orda bi iz var