hayatsensin Kızımda göz kayması mevcut bir çok doktora goturdum uokndediler en son tekrar götürdüm evet 20 derece kayma var denildi araştırmada şaşılık bölümüne yönlendirdiler başına gelen var mı
hayatsensin ekins şuan hem kapatma hem gözlük şeklinde ilerliyoruz bir yaşına yeni girdi yarın doktor kontrolümüz var
ekins hayatsensin inşallah güzel haberler gelir.. bizde kapatma yapıyoruz 3 ay böyle devam .. sınra kontrol