Benim kızım da topalladı o gün hep ağladı hemde saatlerce bende pişik oldugundan ağlıyor sanıyordum neyse aksama dogru bacagına baktım şişmiş bacagı kocaman olmuş ıkı bacaktan yapılmasına rağmen tek bacak şişmiş ve yuruyemıyordu neysekı bı ıkı gun sonra gectı