Kızlar benim tam anlayamadığım nokta bu taksitler artınca evin fiyatıdamı artıyo. Yani yılda iki kez taksit ödemesine zam gelicek o okey ama evin sabit fiyatıdamı zamlanıyo yani o kısmı çözemedim. Şimdi 2.650.000 olan ev 20. Yılın sonunda yine aynı fiyattamı kalacak. Lütfen beni aydınlatın 😅