9 ay 11 günlüğüz bir kaç gündür yerine yatırıyorum daha odadan çıktığım gibi ya da 15-20 dk da bir deli gibi ağlıyor yanına yatıyorum susuyor. emmese bile memeyi tutuyor :((( gece beslenmesini kesip odasını ayırmayı düşünüyordum daha da bağımlı oldu. haftasonu annemde kalmıştı hiç böyle davranmamış bana gelince niye böyle yapıyor ya 🫠😔