tunabebekh değil canım. Benim kızım da öyleydi. Annem de yok kulağı ağrıyordur sütünü damlat, yok karnı ağrıyordur şerbet içir beni darlıyordu. Dinlemiyorum diye bir de küstü bana. Neyse ki kendindenmiş huysuzluğu. Huy yani. Var mı ailede suratsız, huysuz, her şeyin kötü tarafını gören olumsuz biri? Benim kocam öyle çünkü ona benzetiyorum.