Kızlar normalde 6 gün önce regl olmam lazımdı daha denemediğim bi şey kalmadı 2 gün önce test yaptım negatif çıktı bugün kan verdim artık gidip o da şuan çıkmış negatif değer 2 sadece bundan 6 ay önce baktırmıştım yine aynıydı yani bi gebelik söz konusu değil ama gelen giden yok bilmiyorum diğer testlerim de yapıldı aşırı derecede kansızlık var o da yapabilir mi diye düşünüyorum bu ayda baya stresli geçti gerçi de umarım en kısa zamanda gelir