Merhaba ben ikili üçlü vs yaptirmamistim.Doktor 4 lu test istedi.Onda binde 642 gibi bir risk oranı çıktı.İste bana da anlattı testler mestler.Cinsiyet öğrenme haftamizdi, devlet hastanesinde takipliydim işte cinsiyeti yüksek ihtimal kız falan dedi ama geçiştirdi.Biz hem cinsiyeti hem de bu riskin doğruluğunu vs netleştirmek ve başka uzman görüşü almak için özele gittik eşimle.
Doktor kemik uzunluğu ense vs gibi şeylere baktı.Ondan önce şeyi sordu, down sendromlu olursa aldıracak misiniz ya da başka birşey çıkarsa.Hayir o bizim bebeğimiz dedik.Doktor o zaman sakin bunu kafaya takmayın böyle şeyler olabiliyor doğuma yakın duzelenler bile var, unutun bu sonucu falan dedi.Elhamdulillah şuan oğlum 18 aylık ve gayet sağlıklı.Evet kız değil erkekmis :)
Yani hersey Allah tan deyip teslim olduk biz elhamdülillah böyle sonuçlandı.Risk hala var mı yani bir sonraki gebelik için bilmiyorum ama bizim deneyimimiz böyleydi