Bence de Nejat bıyıklı yıllarca yüzümdeki yanma batma sivilce sorunlarıyla uğraştım gezmediğim doktor kalmadı hiçbiri anlayamadı yüzümdeki sorunu en son Nejat beye gittim teşhis etti verdiği ilaçlarla cildim bebek gibi oldu yolda durdurup yüzün ne kadar güzel parlıyor diyen oluyordu