Dilekb ben alışmasın diye hiç ayağımda sallamadım önceden arada sırada kendi kendine uyurdu diş Çıkarma döneminde uyku düzeni çok değişti şimdi hiç uyumuyo kendi. bazen emerken uyuyor bazen ben kucağımda pışpışlıyorum 6,5 aylık ağırlaştı iyice bende nasıl yapsamda kendi kendine uyusa diye düşünüp duruyorum :)