Merabalar 12 gün önce ertesi gün hapı kullanarak ilişkiye girdik eşimle 15 gün öncede adetim bitmişti ve bugün lekenlenmem oldu az bişey devamı gelir mi bilmiyorum adet mi oluyorum Onuda bilmiyorum ertesi gün hapı işe yaramadı mı acaba yerleşme kanaması mı oluyor ilk defa böyle bişey yaşıyorum yarın kan testi vermeyi düşünüyorum benim gibi yaşıyan oldu mu acaba adet kanaması mı yerleşme kanaması mı kafam çok karışık bu arada adet günüme 13 gün var daha normalde adetim çok düzenlidir