Minikarslann
Lohusalığa dair:
Lohusalk eşittir ağlamaktır. ambulans sesine ağlamak,
bebeğin yüzünü çizdi diye ağlamak, yumuşatıcı reklamına ağlamak, eski günleri düşünüp ağlamak, güldürdüler diye ağlamak, ağlamak ağlamak ağlamak…
Bence herkes (kadin erkek herkes) hayatında bir kere lohusa olmalı.
Bu kafayı yaşamadan hayatın tadı
çıkmıyor valla bak.
Bu yazıyı 2.ayda yazmışım…. Şu an 5.aydayız her şey daha iyiyle gidiyor ve gidecek biliyorum-diliyorum. 🌸🤍