Oğlum 19 aylik ve geçen hafta hasta olduğu icin 1 hafta boyunca sabah 10 dk aksam 10 dk buhar yapmak zorunda kaldık ancak buhari yaptırmak icin ekran açtik. normalde hiç ekran izlemiyordu. Ayni zamana mi denk geldi yoksa ekranla mi oldu bilmiyorum gün icinde sürekli gözleri dalıyor. Seslendigimizde kendine gelmiyor ancak dokununca geliyor. Interntte absans nöbet yaziyir acikcasi cok korktum bilgisi olan varsa yardımcı olursa cok sevinirim🙏🏻🙏🏻