Merhaba bebeğim şuan 33 günlük. 37+2 de doğum yaptım 2840 doğdu. sarılık yüzünden 1 gün yoğunbakımda kaldı taburcu oldu 4 gün sonra tekrar yükselince 2 gün daha kaldı. doktora göz taramasını sorduğumda rop muayanesini yaptırabilirsiniz dedi. Ama burdan okuduğum kadarıyla zor bir işlem. Sarılık yüzünden tedavi görenler bu testi yaptırdı mı merak ediyorum