Gecer gecer dedıler .Hıc gecmedı dogdugu günden beri huzursuz .4 aydır uykusuzum halsizim.Gücüm kalmadı .Doktora defalarca gttım gaz dendi .Ne damlalar kullandım aynı.Kım ne onerdıyse denedım aynı.Huy edınmıs her gun akşam 8 den 12ye kadar aglıyo.Devamlı kucak ıstıyo.Gündüz desen yatırıyorum.10 en gec15 dk sonra kalkıyor.İş güç yemek inanın yapamıyorum.4 yasında kızım var onunla bıle ılgılencek vaktım olmuyor cok uzuluyorum .Artık cok yoruldum.Bebegım bıraz uyusada dınlensem.Çok darlandım varmı benım gıbı olanlar😣