
5 aydınlatma 25 gun oldu sezaryen yapalım yapıştırma şeklinde dikişlerim olmuş yaklaşık 1 aydır dıkısımın ustunde nohut buyuklugunde şişlik vardı ama ayrı sızı akıntı asla yoktu bugün lavaboya gıttıgımde o sıslık yerinden 2-3 damla sıvı geldı ve nokta kadar delık oldu dikişim mi açılmış yardımcı olur musunuz çok korkuyorum