Bebegim saksıyla oynarken gözüne epey toprak sıçradı.. gozunu temizledim yetmedi banyo yaptirdim.. bursey yoktu uyuttum.. simdi kuzeni geldi sumugu akmis dedi baktim gozunden camur gibi goz capagi olmus.. damla damlatsan iyi olur gibi geldi bana.. bende dryex %0,15 damla var bilen var mı bu samla bebeklerde kullanılır mı?