pehliva Sezeryan doğum yaptım spinal anestezi sonrası aşırı baş ağrım devam ediyor bu durum çok yoruyor artık beni ayaga kalkamıyorum iki kaşımın ortası çok ağrıyor ve midem bulanıp kusuyorum bu durumu yaşayan var mı ne kadar sürer
cileklitursu pehliva bol bol filtre kahve iç bebeği emzriyorsan asagi doğru kafanı eğme gerekirse birinden destek al öyle emzir
diloss642 pehliva evet ben yaşadım ölmek istedim o derece 1 haftada geçiyor sırt üstü yastıksız 15 dk dinlenmen lazım saat başı ve kahve iç geçiyo
ozgat6060 Bende kafamı kaldıramıyordum bol su acı kahve içtim devamlı 4 güne yakın sürmüştü çok geçmiş olsun.