38 günlükken başladı 53 günlüğe kadar sürdü 15 gün boyunca o ağladı ben ağladım sürekli bir mızmız hali sürekli ağlama dediğiniz gibi karnı tok altı temiz uykusunu alıyor ama uykuları kısa kısa oluyordu gaz damlasına ve probiyotiğe başladık Nurs ve bigai probiyotik kullandık faydası oldu sürekli kanguru da gezdirdik sürekli. Bir de şu var bebek ağlamak istiyor ve ağlıyor sadece ağlamak istediği için ağlıyor sabırr geçecekkk sonrası çok güzel