Merhabalar, bebeğim 35+1 de doğdu anne sütü ile besleniyor 2 günde 1 doyamadığını düşündüğüm zaman 60-90ml tek seferlik mama içiyor yani çok fazla mama takviyesi yapmıyorum. İlk ay düzenli kakasına çıkardı günde en az 2 defa birden bire kesildi ıkınmaları ağlamaları huzursuzluğu arttı fitil ve ya pamuk çubuğu ile 2-3 günde bir kakasına çıkmasına yardımcı oluyorum. Bu süreçten geçen var mı? Neler yapabilirim?