Melike-emirasaf kredi çekmek için bankaya başvurmuştum red gelmişti şubeye gidip nedenini sorduğumuzda eşimin üstüne 2010 yılından kalan bir icra dosyası nedeniyle red geldiğini öğrendik. Eşim borcunu ödemiş zamanında ama dosyayı kapatmamışlar o çıkmıştı önümüze gidip icra dairesi ile konuştu, dosya numarasını söyledi hemen kapandı, kredimizi çektik.