Kızlar 3ayının sonunda hafif hafif başladi şimdi 5 ay 10 günlük daha sık kaymaya başladı bıngıldak kapanmadı için diyor bazıları doktora daha sormaya fırsat bulamadım ta ocakta randevu başka doktordanda randevu alıcam normal mi kayması sadece sağ bakarken kayıyor sol gözü