1 ay boyunca bebegime biberona süt sagıp verdim emmiyordu beni. Şimdi yeni emmeye basladı sadece ucunu tutuyo ama olsun emmesine ragzıyım . Sorunumuz su sol gögsümde sıkıntı yok biberon ucu gibi düşünürseniz bir iki delik var o gögsümde akıs hızına bebegim yetişiyo ama diger gögsümden bes altı delikten fıskırr gibi çıkıyor bebek sürekli bogulur gibi olıyor bogazına kaçıyor yetişemiyor napabilirim :(