Yuksell Islak mendil kullanmak yok(pamukla temizlemeyi beceremeyen bi insanım bana o yüzden zor gelmiş olabilir) bez sık sık değişecek orayı çişli tutmak yok gecede değiştirmek zorunda olduğumuz için uykuları bölündü zor daldı vs. Kaka değmemesi gerekiyor dikiş yerlerine 1 kere değmiş oğlumun zor temizledik. Geçen perşembe olduk hala geçmedi o yüzden ne kadar sürede geçer bilmiyorum. Ama oğlum açısından derseniz o gayet iyi koşuyor zıplıyor tırmanıyor herşeyi yapıyor bir sıkıntısı ağrısı yok çok şükür 😊 temizliği hassas sadece bu kadar aslında