elif2393 7aylık civarı kısa kısa bırakmaya başladım yürüteç içine. 8-9-10 aylık iken baya sık kullandım.11.ayda bıraktım içinden çıkmaya yeltendiği için.13 aylıkken de yürümeye başladı ayaklarını basmasını filan doktora kontrol ettirdim şükür bişey çıkmadı.