Karnı tok, uyuyup uyanmış, altı temiz ama bas bas bağırarak ağlayan bebeklerinizi nasıl sakinleştiriyosunuz. Gaz damlası, kiraz çekirdeği hepsini uyguluyorum ama kriz tutunca saatlerce uyumadığı her an ağlıyor. Küçük bebeği oyalamak çok zor. Önerileriniz var mıdır?