Bence de üç uyku yapması gayet iyi. Ben de bebişi uyumayangillerdenim 😂 gündüzleri sadece kucak ve yanında yatarsam bazen de yatakta uyuyor ama kırk kere uyanarak. Zaten kısacık uyku onda da sürekli irkilip uyanır, emziğini bırakınca uyanır gibi gibi…